وبسایت عضلات به هیچ عنوان در زمینه عرضه مکمل‌های ورزشی فعالیت نداشته و تمامی نوشته‌های مربوط به مکمل‌های ورزشی تنها جهت اطلاع رسانی می‌باشد.

درود خدمت همگی دوستان گرامی، عزیزان ایمیل وبسایت از [email protected] به ایمیل‌های [email protected] و [email protected] تغییر کرده است، ایمیل قبلی دیگر در دسترس ما نمی‌باشد و به هیچ عنوان به آن ایمیل متنی ارسال نکرده و پاسخ ندهید.

خانه / نکته ها / ۵ نکته بدست آوردن عضلاتی تفکیک شده

۵ نکته بدست آوردن عضلاتی تفکیک شده

lean-muscle-muscles

برای بدست آوردن عضلاتی تفکیک شده و خشک تلاش زیادی لازم است ، علاوه بر تلاش فراوان بدنسازی برای بدست آوردن این عضلات ، نکاتی را نیز باید رعایت کرد . در این نوشته به پنج نکته اساسی اشاره می کنیم :

 # نکته اول – به دفعات غذا بخورید:

 ۵ تا ۸ وعده در روز غذایی بخورید ، تقریبا هر ۲ یا ۴ ساعت. وعده های غذایی در نوبت های متعدد و با حجم کم باعث می شود بدن شما در بالاترین سطح متابولیسم قرار بگیرد.

 # نکته دوم – غذاهای پر پروتئین بخورید:

پروتئین ضروری ترین ماده غذایی برای بازسازی سلول ها و رشد عضلات است ، دقت داشته باشید که به ازای هر ۱ کیلوگرم از وزنتان باید دو گرم پروتئین مصرف کنید ، برای مثال در صورتی که وزن شما ۸۰ کیلوگرم باشد ، باید ۱۶۰ گرم پروتئین مصرف کنید. این پروتئین به عضلات شما کمک می کند تا سریع ترمیم و رشد کنند.

 نکته سوم – انجام تمرین های قدرتی:

بین سه تا شش روز در هفته به تمرین های سنگین ( بدنسازی ) بپردازید. محاسبه اش بسیار آسان است ، عضلات بیشتری می خواهید پس باید بیشتر کالری بسوزانید ، با انجام این تمرین ها اندام شما عضلانی و تفکیک شده خواهد شد.

 نکته چهارم – انجام تمرین های هوازی ( Cardio ):

تمرین های هوازی به شما این قابلیت را می دهد که کالری و چربی های بدون مصرف بدن خود را بسوزانید تا بدنتان تفکیک شده و خشک باقی بماند و چه این تمرین ها کم باشند ، چه زیاد. بهترین زمان برای انجام تمرین های هوازی بعد از تمرین های قدرتی است.

 نکته پنجم – خوابی کامل داشته باشید:

به موقع به تخت خواب رفته و خوابی سروقت داشته باشید. چون فردا باید دوباره همین تمرین های هوازی و قدرتی را انجام دهید و بدن خواب کافی به مشکل جدی برخواهید خورد. حداقل ۸ ساعت باید بخوابید.

دانلود مجلات بدنسازی و دیگر ورزش ها

درباره مهراد موسوی پور

از سال 1386 به ورزش بدنسازی علاقه پیدا کرده و شروع به انجام این ورزش کردم و از سال 1389 این ورزش را بصورت تخصصی دنبال کردم ، زمینه تحقیقی و فعالیتی بنده در مورد مکمل های غذایی ، دارو ها و هورمون های مختلف است

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمی‌شودفیلدهای الزامی علامت دار شده‌اند *

*

کپچا *