وبسایت عضلات به هیچ عنوان در زمینه عرضه مکمل‌های ورزشی فعالیت نداشته و تمامی نوشته‌های مربوط به مکمل‌های ورزشی تنها جهت اطلاع رسانی می‌باشد.

درود خدمت همگی دوستان گرامی، عزیزان ایمیل وبسایت از [email protected] به ایمیل‌های [email protected] و [email protected] تغییر کرده است، ایمیل قبلی دیگر در دسترس ما نمی‌باشد و به هیچ عنوان به آن ایمیل متنی ارسال نکرده و پاسخ ندهید.

خانه / حرکت شناسی / نشر از روبرو با دمبل

نشر از روبرو با دمبل

نشر رو برو با دمبل Front Deltoid Raise

این تکنیک علاوه بر عضله دالی ، عضله سینه ، عضله لوزی شکل پشت و عضلات ساعد را تقویت می کند.

A  . در حالت ایستاده پاها را به اندازه عرض شانه ها باز کرده و زانو ها را نسبتا خم کنید. با هر دست دمبلی بردارید به نحوی که دست کشیده در امتداد بدن و کف آنها رو به ران ها باشد. از ناحیه کمر کمی به طرف جلو خم شوید و آرنج خا را به عقب بکشید و سینه را جلو بدهید.

Front-Deltoid-Raise-start-muscles

برای نمایش بزرگ تصویر کلیک کنید

B . ابتدا دست چپ خود را از جلوی بدن تا شانه بالا ببرید. کف دست باید رو به پایین باشد. باسن خود را تکان ندهید. مدت کمی وزنه را نگه دارید. سپس به موقعیت اولیه برگردید. به همین ترتیب با دست راست انجام دهید.

Front-Deltoid-Raise-end-muscles

برای نمایش بزرگ تصویر کلیک کنید

Front-Deltoid-Raise-anatomy-muscles

عضلات اصلی درگیر در نشر از روبرو

حرکت نشر از روبرو را می توان به شکل نشسته بر روی نیمکت نیز اجرا کرد در این حالت نقطه شروع حرکت از کنار بدن است و دمبل ها را طوری می گیرید که کف دست ها به سمت بدن باشد در این شیوه به کمر فشار کمتری وارد می شود.

عضلات درگیر : عضله دالی ، عضله سینه ، عضله لوزی شکل پشت و عضلات ساعد

ویدئو آموزشی حرکت نشر از روبرو با دمبل

 

منبع ویدئو و تصاویر : bodybuilding.com

دانلود مجلات بدنسازی و دیگر ورزش ها

درباره مهراد موسوی پور

از سال 1386 به ورزش بدنسازی علاقه پیدا کرده و شروع به انجام این ورزش کردم و از سال 1389 این ورزش را بصورت تخصصی دنبال کردم ، زمینه تحقیقی و فعالیتی بنده در مورد مکمل های غذایی ، دارو ها و هورمون های مختلف است

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمی‌شودفیلدهای الزامی علامت دار شده‌اند *

*

کپچا *