وبسایت عضلات به هیچ عنوان در زمینه عرضه مکمل‌های ورزشی فعالیت نداشته و تمامی نوشته‌های مربوط به مکمل‌های ورزشی تنها جهت اطلاع رسانی می‌باشد.

درود خدمت همگی دوستان گرامی، عزیزان ایمیل وبسایت از [email protected] به ایمیل‌های [email protected] و [email protected] تغییر کرده است، ایمیل قبلی دیگر در دسترس ما نمی‌باشد و به هیچ عنوان به آن ایمیل متنی ارسال نکرده و پاسخ ندهید.

خانه / تغذیه / میوه در بدنسازی

میوه در بدنسازی

تخمه بدنسازان ، میوه . یکی از مواد غذایی که یک بدنساز حرفه ای در دوران حجم میتواند تقریبا بی مهابا و با خیال راحت به هر میزان که مایل بود مصرف کند میوه است

انواع میوه های فصلی را طوری باید بخورد، گوی تخمه می شکنید، پشت سرهم بدون وقفه ،گوی همین الان مسابقه است و ضمنا باید هرچه هم در همان زمان موجود است تمام شود!

میوه ها سرشار از انواع ویتامینها ، املاح و آب هستند، به دفع سموم ناشی از تمرین و مصرف استروئید کمک می کنند و از طرفی دارای کربوهیدرات نیز هستند که این انرژی روزانه ورزشکار را میتواند تامین کند.

همیشه چه در منزل و چه در باشگاه یک ساک پر میوه همراه داشته باشید. اما مراقب مقدار کالری ها نیز باشید، اگر به مقدار کالری دریافتی توجه نداشته باشید ، ممکن است مقدار توده چربی به بدن شما اضافه شود. با کم کردن مواد کربوهیدراتی و چربی برنامه غذایی خود ، می توانید مقدار بیشتری میوه مصرف کنید.

vegetables-bodybuilding-muscles

بخصوص بلافاصله بعد از تمرین قند میوه می تواند ذخایر تخیله شده کربوهیدرات بدن شما را مجددا پر کند و از طرفی آبی که از طریق تعریق دفع شده را نیز تا حدی جبران می کند،  در زمستان نارنگی بسیار خوش خوراک است و به راحتی میتوان در طول روز (یا حتی بعد از تمرین) دو یا سه کیلو نارنگی خورد و در تابستان هم خربزه ، هندوانه و طالبی بی نظیر هستند ، موز هم که دیگر احتیاج به فصل خاصی ندارد و همیشه در دسترس است.

دانلود مجلات بدنسازی و دیگر ورزش ها

درباره مهراد موسوی پور

از سال 1386 به ورزش بدنسازی علاقه پیدا کرده و شروع به انجام این ورزش کردم و از سال 1389 این ورزش را بصورت تخصصی دنبال کردم ، زمینه تحقیقی و فعالیتی بنده در مورد مکمل های غذایی ، دارو ها و هورمون های مختلف است

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمی‌شودفیلدهای الزامی علامت دار شده‌اند *

*

کپچا *