وبسایت عضلات به هیچ عنوان در زمینه عرضه مکمل‌های ورزشی فعالیت نداشته و تمامی نوشته‌های مربوط به مکمل‌های ورزشی تنها جهت اطلاع رسانی می‌باشد.

درود خدمت همگی دوستان گرامی، عزیزان ایمیل وبسایت از [email protected] به ایمیل‌های [email protected] و [email protected] تغییر کرده است، ایمیل قبلی دیگر در دسترس ما نمی‌باشد و به هیچ عنوان به آن ایمیل متنی ارسال نکرده و پاسخ ندهید.

خانه / نکته ها / قوانین تمرین ۲ (زبان عضلات)

قوانین تمرین ۲ (زبان عضلات)

در این نوشته قواعدی از استاد برتر قهرمانان “جو ویدر” با تحلیل خود بنده می آورم که از آنها برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید،  قواعد ۱ تا ۵ در نوشته قبلی ذکر شد که در انتهای همین نوشته آدرس آن را قرار دادیم.

۶- تمرین همراه با سوزش

هنگامی که در آخر ست منظم خود ۲ الی ۳ تکرار ناقص کوتاه انجام می‌دهد، خون بیشتری به آن نقطه آورده و اسید لاکتیک اضافی در عضله ایجاد می‌نماید. افزایش اسید لاکتیک باعث احساس سوزش می‌شود و خون اضافی انتقال یافته به درون عضله، از طریق زدن تکرارهای ناقص، سلول‌های  را متورم کرده و موجب تکثیر مویرگ‌ها و باعث حجیم شدن عضلات شما می‌شود.

۷- تمرین با تکرار های ناقص

شما می توانید برای افزایش توان و سایز در شروع تمرین، میان و انتهای تمرینات پایه ای از تکرار های ناقص بهره بگیرید. هنگام اجرای تکرارهای ناقص می توانید از وزنه های سنگین تیری استفاده کنید تا تاندون ها و بافت های دیگر پیوندی را تقویت کید

به نظر بنده در انتهای حرکات پایه با توسعه نهایی حجم و توان درهر گروه عضلات  یک ست اضافی ۲ تا ۴ تکرار ناقص سنگین بزنید تا نقاط ضعیف عضلات شما وارد فعالیت و رشد شود

۸- تمرین ایزوتنشن

درک درست از ایزوتنشن این است که  خم کردن عضله و یا کشش آن خارج زمان تمرین به مدت ۳ الی ۶ ثانیه کشش حداکثر را در آن حفظ کنید باعث می شود که کنترل بهتری روی عضلات خود داشته باشید

۹- گرانش معکوس

مقاومت در برابر نیروی روبه پایین وزنه های تمرینی شما هنگام پایین آوردن آنها یک قاعده کلی است که گرفتگی زیاد در عضله  ایجاد نموده ویک راه برتر برای تحریک حداکثر رشد عضلانی می باشد.

تمرین گرانش معکوس(مخالف جاذبه) باید بریک پایه گاه گاهی صورت گیرد. برای نمونه شما می توانید در حرکت جلو بازو با هالتر را  تا شانه هایتان بالا بیاروید وسپس به شیوه محدود و آرام هالتر را به آرامی پایین بیاورید. این تکنیک می توانید برای برجسته تر کردن قسمت های ضعیف وایجاد تعادل با سایرنقاط بدن استفاد کنید

 

دانلود مجلات بدنسازی و دیگر ورزش ها

درباره مهراد موسوی پور

از سال 1386 به ورزش بدنسازی علاقه پیدا کرده و شروع به انجام این ورزش کردم و از سال 1389 این ورزش را بصورت تخصصی دنبال کردم ، زمینه تحقیقی و فعالیتی بنده در مورد مکمل های غذایی ، دارو ها و هورمون های مختلف است

یک نظر

  1. عالی بود مطلب خوب و مفیدی بود به کارم اومد.ممنون از سایت خوبتون.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمی‌شودفیلدهای الزامی علامت دار شده‌اند *

*

کپچا *