خانه / نکته ها / نکته ۱ – اصل اساسی تمرین در بدنسازی
point-1-muscles-mehrad-moosavipoor-coach

نکته ۱ – اصل اساسی تمرین در بدنسازی

با استفاده از وزنه و دمبل مناسب ، دامنه ی حرکت خود را کامل و صحیح انجام دهید

با استفاده از برنامه ی تمرینی خود ست وتکرار خود را کامل انجام دهید . اگر ۳ ست با تکرار ۱۰ تایی در هشتمین تکرار عضله ی تحت فشار شما احساس سوزش می کند تکرار خود را قطع نکنید وتا دهمین تکرار حرکت را انجام دهید ( حتی شده به همراه کمک تمرینی ) زیرا که عضله در همان دو تکرار آخر احتیاج به رشد پیدا میکند است .

به امید حرفه ای شدن – هر هفته یک نکته بسیار مهم بدنسازی

امتیاز خود را به این نکته در زیر بوسیله ستاره انتخاب کنید

با استفاده از وزنه و دمبل مناسب ، دامنه ی حرکت خود را کامل و صحیح انجام دهید با استفاده از برنامه ی تمرینی خود ست وتکرار خود را کامل انجام دهید . اگر ۳ ست با تکرار ۱۰ تایی در هشتمین تکرار عضله ی تحت فشار شما احساس سوزش می کند تکرار خود را …

نقد بازنگری

صحت نکته
اهمیت نکته
گویا بودن نوشتار نکته

امتیاز کلی این نکته از طرف متخصصین وبسایت

خلاصه: هر نکته در وبسایت تخصصی بدنسازی عضلات که توسط کمک مربی ها ذکر میشود بوسیله بقیه متخصصین سایت امتیاز دهی خواهد شد ، شما هم امتیاز خود را بدهید

امتیاز کاربر: 3.83 ( 11 آراء )
81
دانلود مجلات بدنسازی و دیگر ورزش ها

درباره مهران موسوی پور

سرمربی مهران موسوی پور ، مربی فدراسیون بدنسازی زمینه فعالیت : بررسی تمامی نوشته های تخصصی وبسایت ، نظارت بر روی فعالیت کمک مربی های وبسایت عضله ها ، پاسخ به سوالات بازدیدکنندگان

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمی‌شودفیلدهای الزامی علامت دار شده‌اند *

*

کپچا *