خانه / مجلات ورزشی / دانلود مجله بدنسازی Flex UK April 2015

دانلود مجله بدنسازی Flex UK April 2015

دانلود مجله Flex UK April 2015 ، مجله تخصصی بدنسازی ، فیتنس ، ورزشهای قدرتی ، معرفی مکمل های ورزشی و آموزشی ، این مجله جزء پرفروش ترین و تخصصی ترین مجله های فیتنس و بدنسازی می باشد .

مجله بدنسازی Flex ماه April 2015

مجله بدنسازی Flex ماه April 2015

موضوع‌های اصلی این شماره از مجله

  • کای گرین رازهای تمرین خود را فاش می‌کند
  • نکاتی مهم از ۳۵ ستاره بدنسازی
  • بهترین غذاهایی که شما نمی‌خورید
  • خشک کردن عضلات (‌چربی سوزی) در ۸ هفته
  • ۱۵ روش برای افزایش ارزش وعده‌های غذایی
  • داشتن پک‌های (تکه‌های عضلات شکم) قدرتمند
  • عضلات پشت جی کاتلر
  • پشت بازوهای فیل هیث

 

اطلاعات این مجله

  • نام : Muscles & Fitness April 2015
  • تعداد صفحات : ۱۶۴ صفحه
  • فرمت فایل : PDF
  • حجم فایل : ۳۶ مگابایت
  • کیفیت : DPI 300 / 2325*3150
  • هزینه دریافت : ۲۵۰۰ تومان
RIAL 25,000 – خرید
دانلود مجلات بدنسازی و دیگر ورزش ها

درباره مهراد موسوی‌پور

زمینه فعالیت : بررسی تمامی نوشته های تخصصی وبسایت ، نظارت بر روی فعالیت کمک مربی های وبسایت عضله ها ، پاسخ به سوالات بازدیدکنندگان

۶ نظر

  1. سلام خسته نباشید.این مجله به زبان فارسی هستش؟بنظر،شما من از کجا پروتئین وی(whey) بخرم؟قبلاً به شما ایمیل دادم ولی جوابی دریافت نکردم.بنظرتون سایت mokamelhaa.ir خوبه؟ایا شما فروش پروتئین وی دارید؟لطفاً جواب بدید.

    • درود خدمت شما
      خیر مجله به زبان اصلی ( انگلیسی ) است.
      در مورد مکمل وبسایت عضلات جایی رو پیشنهاد و تایید نمیکند، مطمئن‌ترین مکان داروخانه است البته اگر بخواهد مکمل‌های ایرانی خریداری کنید.
      خیر متاسفانه در حال حاضر فروش مکمل نداریم.

  2. سلام من سنم ۱۸ قدم ۱۷۵ وزنم ۶۳٫حدود دو سالیه بدنسازی کار میکنم ودر اسن مدت چند بار انرا ول کردم .یه برنامه حجمی میخواستم که بامصرف کراتین و کربو و امپول سستانن همخوانی داشته باشه .عضلات سینه و بازوی ضعیفی دارم .ممنون

  3. سلام خسته نباشید آقای موسوی پور .دوز مصرف کربو چگونه است در کنار آن کراتین هم مصرف می کنم.ممنون

    • با درود
      کراتین اگر نیاز به بار گیری دارد بار گیری ان را انجام دهید
      چهار روز
      قبل از صبحانه قبل از نهار قبل از تمرین وبعد از تمرین
      بعد از چهار روز فقط قبل از تمرین و بعد از تمرین ،دو هفته کرتین مصرف کنید و یک هفته مصرف نکنید به این اسیکل ادامه دهید
      کربوهیدرات نیم ساعت قبل از تمرین مستقیم بعد از تمرین و زمانی که از خواب شبانه بلند شدید
      با ساس

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمی‌شودفیلدهای الزامی علامت دار شده‌اند *

*

کپچا *