خانه / نکته ها / نکته ۲ – جمع کردن پا هنگام انجام حرکت پرس سینه
point-2-bench-press-muscles

نکته ۲ – جمع کردن پا هنگام انجام حرکت پرس سینه

هنگام انجام حرکات پرس سینه ، بالا سینه و زیر سینه پاهای خود را جمع نکنید !

در حرکت پرس سینه زمانی که تمرین بر روی عضلات سینه فشار زیادی آورده دیده شده که پاها را در سینه خود جمع می کنند این عمل کاملا اشتباه است. در حرکت پرس سینه ، بالا سینه ، زیرسینه هالتر و دمبل ، کمربند ورزشی خود را صحیح و محکم ببنید (اگر فشار زیاد باشد باعث پارگی کیسه فتق می شود) و پاهای خود را درست بر روی میز قرار داده از جمع کردن آن ها جدا پرهیز کنید

به امید حرفه ای شدن – هر هفته یک نکته بسیار مهم بدنسازی

امتیاز خود را به این نکته در زیر بوسیله ستاره انتخاب کنید

هنگام انجام حرکات پرس سینه ، بالا سینه و زیر سینه پاهای خود را جمع نکنید ! در حرکت پرس سینه زمانی که تمرین بر روی عضلات سینه فشار زیادی آورده دیده شده که پاها را در سینه خود جمع می کنند این عمل کاملا اشتباه است. در حرکت پرس سینه ، بالا سینه ، …

نقد بازنگری

صحت نکته
اهمیت نکته
گویا بودن نوشتار نکته

امتیاز کلی این نکته از طرف متخصصین وبسایت

خلاصه: هر نکته در وبسایت تخصصی بدنسازی عضلات که توسط کمک مربی ها ذکر میشود بوسیله بقیه متخصصین سایت امتیاز دهی خواهد شد ، شما نیز امتیاز خود را بدهید

امتیاز کاربر: 4.56 ( 9 آراء )
90
دانلود مجلات بدنسازی و دیگر ورزش ها

درباره مهراد موسوی‌پور

زمینه فعالیت : بررسی تمامی نوشته های تخصصی وبسایت ، نظارت بر روی فعالیت کمک مربی های وبسایت عضله ها ، پاسخ به سوالات بازدیدکنندگان

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمی‌شودفیلدهای الزامی علامت دار شده‌اند *

*

کپچا *