خانه / بدنسازی خانم‌ها / برنامه تمرینی و نکات ورزشی برای ۶ ماه
six-mounth-exercise-muscles

برنامه تمرینی و نکات ورزشی برای ۶ ماه

با درود

خدمت دوستان و ورزشکارن خوب من ، شش ماه در کنار شما خواهم بود از تاریخ ۱۵/۱/۹۴ تا ۳۰/۶/۹۴ با تمریناتم ، خوراک ، برنامه ی تمرینی وبا نوع تمرین بنده آشنا می شوید.در این شش ماه اطلاعات تمرینی، تغذیه، تغیرات بدن و برنامه های تمرینی خود را به صورت کامل با توضیح و نکته های کار آمد بر روی سایت قرار میدهم خیلی خوشحالم که در این شش ماه در کنار شما عزیزان به ورزش بدنسازی می پردازم.

موفق و پیروز باشید

مهراد موسوی پور

دانلود مجلات بدنسازی و دیگر ورزش ها

درباره مهران موسوی پور

سرمربی مهران موسوی پور ، مربی فدراسیون بدنسازی زمینه فعالیت : بررسی تمامی نوشته های تخصصی وبسایت ، نظارت بر روی فعالیت کمک مربی های وبسایت عضله ها ، پاسخ به سوالات بازدیدکنندگان

۷ نظر

  1. ما هم خوشحال می شیم از شما مطالب جدید یاد بگیریم .

  2. میخوام با این برنامه ۶ ماهتون کار کنم, آخه میدونم که عالیه…

  3. مرسی خیلی خوبه. من یه سوال داشتم که هیچوقت جوابشو پیدا نکردم. واسه خانم ها انجام دادن حرکت زیر سینه باعث بد فرم شدن سینه میشه؟ اصولا کدوم حرکت سینه تاثیر بهتری داره برای تقویت عضلات سینه در خانمها؟ و اینکه استفاده از وزنه سبک بهتره یا سنگین واس حرکات سینه؟ تو سایت ها معمولا یه سری ورزشای تکراری هس که خوب خیلی خوب جواب نمیده . من تو بعضی ویدئوها میدیدم واس حرکات سینه تاکید داش که بایس زیر سینه رو قوی کنین. اما بعضی مربیا میگن زیر سینه به درد خانمها نمیخوره . اینم لینک یکی از ویدئوها که دیدم
    https://www.youtube.com/watch?v=BvNCMbOOg0w&noredirect=1

  4. سلام
    نیاز به یک برنامه کامل دارم .
    آیا شما می توانید کمک کنید ؟

  5. با سلام من ۱ ساله دارم تمرین میکنم ولی هیچ تغیر محسوسی ایجاد نشده لطفا در صورت امکان منو راهنمایی کنید که ایا برنامه خودمو عوض کنم یا نه در ضمن اطلا مکمل هم مصرف نکردم ۳۱ سالمه قدم ۱۸۸ و وزنم ۸۶ کیلو ممنونم منتظر جواب شما هستم

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمی‌شودفیلدهای الزامی علامت دار شده‌اند *

*

کپچا *