خانه / تغذیه / آشپز خود باشید

آشپز خود باشید

آماده سازی غذا برای هر پرورش اندام کار حرفه ای دقت و وسواس خاصی می طلبد و به همین دلیل هم خود شما باید قادر به تهیه و اماده سازی غذا های مورد نیاز خود باشی . اغلب حرفه ای ها یا خودشان غذای خود را اماده می کنند یا همسر آنها که یک پرورش اندام کار حرفه ای – نیمه حرفه ای است.

اگر شما به غذای داخل منزل اطمینان کنید ، ممکن است لطمه های جبران ناپذیری به شما وارد شود . بطور مثال ممکن است از نظر کسی در منزل مسئولیت پخت و پز را بر عهده دارد ، ریختن یک قاشق اضافی روغن و یکی دو پاش نمک بر روی غذا ، هیچ ایراد یا اهمیت خاصی نداشته باشد ، اما همین کار در سه روز مانده به مسابقه ، می تواند زحمات یک سال شما را بر باد دهد.

eat-your-meat-the-muscle-building-bounty-of-beef-and-fish_b

گوشت گاو یکی از بهترین منابع پروتئین است ( CHARBROILED PROTEIN )

اشتباه بزرگی است که شما بزرگترین و مهمترین ابزار رسیدن به هدف خود را به دست دیگران بسپارید ، مطمئین باشید کار چندان سختی در پیش ندارد ، چون غذا هایی که شما می توانید در برنامه روزانه خود بگنجانید نه تعدادشان زیاد است و تهیه شان سخت.

بخصوص در زمان مسابقه به هیچ عنوان تهیه غذای خود را بدست دیگران نسپارید ، چون هر قدر که شما به آنها سفارش کنید ، باز هم حساسیت قضیه برای آنا روشن نیست. حتی ممکن است سهوا نمک یا روغن به غذا اضافه کنند،اما حوصله پخت و پز مجدد را نداشته باشند.

پخن سیب زمینی، عدس ، تخم مرغ ، مرغ و گوشت که کاری ندارد، هر شب می توانید غذای فردای خود را آماده کنید و همراه خود به محل کار ، محل تحصیل یا باشگاه ببرید.

دانلود مجلات بدنسازی و دیگر ورزش ها

درباره مهران موسوی پور

سرمربی مهران موسوی پور ، مربی فدراسیون بدنسازی زمینه فعالیت : بررسی تمامی نوشته های تخصصی وبسایت ، نظارت بر روی فعالیت کمک مربی های وبسایت عضله ها ، پاسخ به سوالات بازدیدکنندگان

۳ نظر

  1. سلام. روزانه چند عدد سیب زمینی آب پز ؟ یعنی دیگه غذای خونه رو نخوریم؟ و اینکه اگه یک برنامه برای رژیم غذایی بدنسازان میتونید بذارید. که متشکل از سیب زمینی و سفیده تخم مرغ و عدس و …. هست . تشکر ( سال نو هم مبارک)

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمی‌شودفیلدهای الزامی علامت دار شده‌اند *

*

کپچا *